Obchodné podmienky

  1. Prevádzkovateľom ( predávajúcim) v internetom obchode: naumi.sk, Firma: NAUMI s.r.o., Stráňavy 505, 013 25 Stráňavy, IČO: 55293859, DIČ: 2121942988 zapísaný v OR okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 81656/R.
  2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá odošle formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov).

  3. Pri objednávaní ako fyzická osoba – neplatiteľ treba uviesť meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete ako právnická osoba je potrebné v objednávke uviesť obchodné meno, IČO, DIČ/IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia.

  4. Objednávateľ má k dispozícii nasledovné platobné možnosti: ShoptetPay, Prevodom, Dobierkou

  5. K akceptácií objednávky tovaru zo strany prevádzkovateľa a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza na základe potvrdenia tejto správne a úplne vyplnenej objednávky elektronickou formou zo strany prevádzkovateľa. Po odoslaní objednávky na Vami zadaný e-mail bude poslané potvrdenie o prijatí objednávky a neskoršie aj ďalšie informácie o stave Vašej objednávky ( napr.: objednávka bola spracovaná, tovar bol expedovaný, tovar je momentálne vypredaný a pod.).

  6. Miestom naplnenia kúpnej zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko) alebo miesto podnikania objednávateľa uvedené v elektronickom formulári s objednávkou. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov (zmluvný prepravca, slovenská pošta) alebo prevádzkovateľ dodá tovar na základe dohody s objednávateľom a tovar bude pripravený u prevádzkovateľa na odovzdanie. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním objednávateľovi alebo odovzdaním tovaru na prepravu zmluvnému prepravcovi. Vlastnícke právo na tovar prechádza na objednávateľa dodaním tovaru pod odkladacou podmienkou zaplatenia kúpnej sumy uvedenej v objednávke v plnej výške. Do doby prechodu vlastníckych práv z prevádzkovateľa na objednávateľa, má objednávateľ všetky povinnosti uschovávateľa vecí a je povinný výrobky na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolnosti identifikovateľné ako tovar prevádzkovateľa.

  7. Prevádzkovateľ dodá tovar objednávateľovi v čo najkratšej dobe po prijatí elektronického formuláru s objednávkou v dodacích lehotách uvedených na internetovej stránke prevádzkovateľa. V prípade, že prevádzkovateľ nie je schopný dodať objednávateľovi všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto situácií v čo najkratšom čase objednávateľa a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie náhradného tovaru.

  8. V prípade, ak tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva objednávateľ prevádzkovateľovi právo poskytnúť zmluvnému prepravcovi potrebné osobné údaje za účelom doručenia tovaru ( meno / obchodné meno, adresa, telefón).

  9. Pri preberaní tovaru objednávateľ obdrží doklad o prevzatí tovaru. Daňový doklad s vyčíslením kúpnej ceny dostane objednávateľ e-mailom.

  10. V prípade, ak objednávateľ neprevezme tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení ( zásielka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takomto prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná spáva e-mailom alebo bude kontaktovaný telefonicky so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na výzvu zaslanú e-mailom bude mať objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy zaslať odpoveď. Ak objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, prevádzkovateľ doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Pokiaľ objednávateľ na výzvu prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany prevádzkovateľa stornovaná.

  11. Objednávateľ ako súkromná osoba (spotrebiteľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade objednávateľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla predávajúceho, e-mailom na adrese info@naumi.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie. Právo na odstúpenie od zmluvy nemá objednávateľ, ak bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ sa zaväzuje vrátiť objednávateľovi cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil, najneskôr však odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu, rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, za predpokladu, že objednávateľ hodnoverne preukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu. Tovar musí byť zaslaný predávajúcemu s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou a obalom, v stave ako pri prevzatí tovaru ( ale nie formou dobierky ) do 14 dní od oznámenia o odstúpení. Objednávateľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Poškodenie obalu a tovaru samotného bude predávajúcim akceptované výhradne v rozsahu, v akom mu pri primeranom odskúšaní tovaru v zmysle tohto ustanovenia týchto Obchodných podmienok nebolo možné zabrániť, t.j. ktoré nepresahuje rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Pri odstúpení od zmluvy objednávateľ znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Ak však dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré zákazník prejavil záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým predávajúcim, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky zákazníkom účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša predávajúci.

  12. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien. Cena je platná taká, aká je uvedená v e-mailom potvrdzujúcom prijatie objednávky. Súčasťou ceny nie sú dopravné náklady a ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je uvedené v popise produktu. Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka. Zvýhodnené ( akciové ) ceny tovaru sú zreteľne označené ( ako napr. „akcia“ alebo „výpredaj“). Platnosť zvýhodnených cien trvá počas doby trvania uvedenej pri zvýhodnenej cene.

  13. Ceny poštovného sú platné v rámci Slovenska. V prípade, ak sa objednávateľ momentálne nachádza alebo žije v zahraničí, prevádzkovateľ dohodne platobné a dodacie podmienky s objednávateľom individuálne telefonicky alebo e-mailom. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe žiadosť objednávateľa môže byť poštovné účtované za každú zásielku osobitne.

  14. Záručné podmienky sú uvedené v reklamačnom poriadku.

  15. Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom alebo uvedením nesprávnej adresy objednávateľa. Objednávateľ je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, objednávateľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať prevádzkovateľa. Reklamácia mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil objednávateľ doručovateľovi, nebudú prevádzkovateľom uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude objednávateľovi poskytnuté.

  16. Všetky prijaté elektronické objednávky tovaru sú považované za návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy a nie sú považované za záväzné. V prípade, že objednávka nebola potvrdená – minimálne však v lehote do 24 hodín od jej prijatia, má zákazník právo ju stornovať prostredníctvom e-mailu, resp. telefonicky. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade, kedy kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému, je prevádzkovateľ oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo kupujúci obdržal e-mailom potvrdenie o prijatí jeho objednávky. Prevádzkovateľ v takomto prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledujúce:
    • cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu);
    • u ceny tovaru chýba alebo je navyše jedna či viac číslic;
    • zľava na tovar presahuje viac ako 50%, bez toho aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom.

 

Prevádzkovateľ má právo zrušiť objednávku v prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci, z dôvodu ukončenia výroby, z dôvodu jeho vypredania alebo z dôvodu nemožnosti dodania v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, vo všetkých týchto prípadoch prevádzkovateľ o tom informuje objednávateľa. Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhradu kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené objednávateľovi v lehote 14 kalendárnych dní rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe tovaru, pokiaľ objednávateľ nepožiada inak.

  1. Osobné údaje objednávateľa sa  spracovávajú v zmysle znenia Podmienok ochrany osobných údajov. Objednávateľ súhlasí aby prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti prevádzkovateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou ( e-mailom, listovou zásielkou) alebo telefonicky, na základe čoho prevádzkovateľ jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo on-line režime na web stránke internetového obchodu pri prihlásení.

  2. Objednávateľ po odoslaní objednávky, alebo registrácií môže obdržať správy o ponukách tovaru, akciách a novinkách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať cez link, ktorý sa nachádza v e-mailoch, ktoré mu budú doručované.

  3. Na obchodné vzťahy ( ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu z neho vyplynúť ) s fyzickými osobami, ktoré nekonajú pri uzatváraní obchodných zmlúv podľa týchto VOP v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení Občianskeho zákonníka aj osobné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa.

  4. Objednávateľ a prevádzkovateľ sa dohodli, že plne uznávaj elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

  5. Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto VOP, nezodpovedá prevádzkovateľ objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia kúpnej zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení VOP a zvyšné časti príslušného ustanovenia VOP tým zostávajú nedotknuté.

  6. VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronického formulára s objednávkou s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splanená umiestnením na internetovej stránke obchodu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Fakturačné údaje predávajúceho:

NAUMI, s.r.o.
Stránavy 505
013 25 Stráňavy
Slovenská republika

IČO: 552 938 59
DIČ: 212942988
Spoločnosť NAUMI, s.r.o. nie je platca DPH

Web: www.naumi.sk
E-mail: info@naumi.sk
Tel.: +421 911 163 780